04 maj 2012

RAW PARTY LOOKS



Jeg eeeelsker hvert enkelt af de 5 ovenstående looks. Læder, denim, hæle og utrolig meget lækkerhed er noget der holder! ..og så er jeg forbandet vild med modellens enormt lige pandehår - hot-hot-hot!

Selvom det ingen sammenhæng har, til ovenstående looks, så står jeg selv i en situation, hvor jeg mangler et outfit! ..Gerne en kjole! I Juli skal jeg nemlig til min brors bryllup - og jeg skal have mig en lang kjole, dertil. Jeg er bare en smule lost for tiden - jeg har søgt rundt på nettet, men har endnu ikke fundet "the one".

Om en uges tid skal jeg på studietur med alle de andre elever og lærlinge. Turen går til Berlin! :-D ..Så der satser jeg meget på at finde min kjole? Hvem ved. Er der iøvrigt nogle af jer der har nogle steder i Berlin, som man bare BØR se? :-) Jeg har været i Berlin før, men det gik mest ud på druk ;-)

I dag, på denne fantatiske "bededag", er planen "hygge". Jeg skal blandt andet besøge min kære morfar, som netop er kommet på plejehjem. I morgen skal jeg til 70-års fødselsdag, og søndag til endnu en fødselsdag. En lækker weekend går jeg i hvert fald i møde. Jeg håber i har en lækker dag!

HUSK AT I KAN "SYNES GODT OM" MIN FACEBOOKSIDE

 LIGE HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar