18 maj 2012

Back from Berlin!






Så er jeg tilbage i DK! ..Jeg har savnet jer, men jeg har haft en helt fantastisk tur til Berlin! :-)
Ovenfor har i et par billeder fra i går, da jeg kom hjem. Jeg har min nye BLÅ imiterede læderjakke på, som jeg slet slet ikke kunne stå for, da jeg så den. På to af billederne kan i også se en hund. Det er Dora, som jeg fortalte jer om, første gang, her. I dag vil jeg nyde dagen med at tage i fitness og besøge familien.
Jeg viser jer nogle billeder fra Berlin, lidt senere. Rigtig god weekend til jer alle! <3

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud :) Hvor er dine støvler fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Josephine! :-)
      Tusind tak skal du ha'.
      Mine støvler er fra The Dragon Tattoo Collection for h&m, som kørte for et godt stykke tid siden.
      Jeg har lavet et indlæg om dem, på følgende link:

      http://thefeelingoffashion.blogspot.com/2012/01/dragon-tattoo-collection-by-trish.html

      Der kan du se nærmere på dem.

      Slet

Skriv kommentar