29 maj 2012

NEW JEWELRY





I dag købte jeg dette skønne øresmykke. Det kostede 550 kr., men jeg kunne slet ikke gå hjem uden. Jeg synes denne form for ørering er helt fantastisk og unik. Jeg har haft et hul i hvert af mine øre. Men efter at have gået i gymnasiet uden brug af mine huller i ørene, er hullet i mit højre øre groet sammen igen. Derfor bruger jeg kun hullet i mit venstre øre, og vil ikke have lavet et nyt hul i mit højre. Derfor synes jeg også det er fedt at der netop findes denne form for ørering, da det ville se dumt ud med denne ørering, i begge øre. Der er efterhånden lavet mange øreringe, beregnet kun til det ene øre. Det er i hvert fald noget der vil komme på mine kommende ønskelister - nemlig specille øreringe, til ét øre. Jeg kan ikke huske hvad mærket er. Jeg spurgte ellers ekspedienten om navnet på mærket, og hun nævnte det da også for mig - men det var et meget specielt navn. Hun havde ingen brochure tilbage, med mærket - men jeg smutter ned  og tjekker op på mærket på et tidspunkt. Det vil undre mig hvis ikke der er andre ligeså lækre øreringe, fra sammen mærke. Jeg har ikke blogget de sidste par dage, og det beklager jeg. I pinsen var jeg slet ikke hjemme - og har derfor ikke haft tiden til at blogge. Nu er arbejdslivet begyndt igen - og jeg er klar! Jeg håber i allesammen har haft en helt fantastisk pinse! ..Jeg har nyd min, i fulde drag - med familie, venner, kæresten og i den grad SOLEN! Jeg blev solbrændt allerede i lørdags, og havde ikke solcreme. Søndag købte jeg så en solcreme til min kæreste og jeg. Efter at have boet sammen i halvandet år, har vi endnu ikke ejet en solcreme. Nu gør vi! ..og det hjalp virkelig - for hvor har jeg bare fortrudt at jeg lå i solen i 45 minutter. Jeg blev så rød (er stadigvæk (lidt) rød), og det er bare ikke sjovt. Men den brune farve man får, når det gøres ordentligt (når man bruger solcreme) den er jo bare helt fantastisk! Som i kan se på ovenstående billeder er mine fregner også kommet frem. Jeg har aldrig rigtig holdt af mine fregner - men jeg kan mærke, at jo ældre jeg bliver, jo bedre synes jeg om dem. Men det bedste jeg ved, lige i øjeblikket - det er min splinternye ørering! Hav en fantastisk aften. Nu vil jeg spise nogle chips, kysse med kæresten og hygge foran fjernsynet. I morgen starter min selv-skabte "slik-fri"-uge. Dem holder jeg i ny og næ. Jeg håber i har det godt! Jeg skal forresten på kursus de næste 2 dage, i forbindelse med arbejdet. Det foregår i samme by som jeg bor i. Mødetiden er først klokken 08.30, og eftersom jeg plejer at stå op klokken 05.45, kan jeg i morgen sove ekstra længe, hvilket betyder at jeg kan gå lidt senere i seng her til aften også (juhuu). Det er dejligt med variation. Forandring fryder, som man siger! God aften, piger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar