07 maj 2012

Jean Paul Gaultier x Coca-Cola Light








I dag var jeg forbi 7-Eleven, hvor jeg købte ovenstående Coca-Cola Light, designet af Jean Paul Gaultier. Den smukke Coca-Cola Light edition havde nemlig release i dag. Jean Paul Gaultier blev i år udnævnt til Kreativ Direktør for Coca-Cola Light. Jeg synes at flaskerne er ubeskrivelig smukke. De skal ikke drikkes - men pynte inde på min kommode, sammen med mine smykker. Jeg fandt nedenstående video fra lanceringen af "Night and Day"-flaskerne.

I just bought these fabulous "Night and Day"-bottles from Coca-Cola Light, designed by Jean Paul Gaultier, who became Creative Director for Coca-Cola Light. These beauties are stranding next to my jewelry, and I'm not going to drink them EVER! ;-) Below I found a video from youtube, showing the launch of the "Night and Day"-bottles. Amazing video, I think.

Have a look:




Fantastisk video og enormt fed lancering!
Hvad synes I? :-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt.. Det skal nok sælge varen! De er ret fede! De er jo nærmest et brand i sig selv, hehe.

    FEDT! Tror Coca Cola har fat i noget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D
      Jeg synes også de er enormt fede!

      Slet

Skriv kommentar