09 maj 2012

Present number one





I går aftes da min dejlige veninde Maria var hjemme hos mig, fik jeg det lækreste creme-farvede silketørklæde af hende. Jeg er helt vild med den gyldne farve tørklædet får når lyset rammer det.

Som jeg nævnte i mit indlæg fra i går, fik jeg ikke kun ovenstående tørklæde men hele to gaver.
Jeg viser jer indholdet af den anden gave senere på ugen. Jeg gav selvfølgelig også Maria en gave, og den viser jeg jer i et indlæg, lidt senere :-)


Yesterday I got this lovely silk-scarf from my girl, Maria. The silk-scarf is looking amazing when the light is on it. As I posted yesterday, I did not only get the scarf, but also another present which I'll show you later this week. I gave Maria a present too. The present I gave her, I'll show you later.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar