13 maj 2012

My homemade pictures




 






Jeg synes lige jeg ville dele mine hjemmelavede billeder med jer. Jeg har efterhånden fundet ud af nogle sjove ting man kan gøre i et billed-program jeg har på min Macbook. Resultaterne er de ovenstående. Jeg elsker at sidde og rode med billeder. Ville ønske jeg havde Photoshop, men det er SÅ dyrt. Så det skal jeg lige have sparet sammen til først. Hvad synes i om billederne? ..Hvilket kan i bedst lide? Jeg har forsøgt at lægge bestemte stemninger over hvert af dem.

__________________________!OBS!__________________________

Eftersom jeg fra i morgen skal på studietur til Berlin med alle de andre lærlinge og elever fra Danfoss, har jeg givet mig selv lov til at få "blog-fri". Jeg har ingen mulighed for at blogge fra Berlin, da der ikke er internet på hotellet. Tiden har desværre ikke været der til at jeg kunne forberede nogle blog-indlæg til jer. Men for jeres information blogger jeg nok først igen, fra på fredag når jeg er kommet hjem. Jeg har været i Berlin før, og jeg elsker byen! Jeg glæder mig til at fortæller jer alt om mine oplevelser dernede. I må have en helt fantastisk uge. HUSK at i kan "Synes godt om" min side på Facebook. Tryk blot på følgende link, og I vil komme til min blog-side på Facebook:

Jeg ville elske hvis i ville have lyst til at synes godt om.


I will like to share these edited photos with you. Finally I've learned how to change photos with a program I've got on my Macbook. Above, you can see the results. Which one do you like the most? I've tried to give every single one of them, a certain "feeling". I hope you like it.

__________________________!FYI!__________________________

Since I'm going on a study-trip to Berlin tomorrow, I've allowed myself to get a "blog-vacation", which means that I'm not going to blog until Friday, when I'm home again. In Berlin there is no internet at the hotel. I look forward to showing you some Berlin-stuff, when I get back. Have a nice week, everyone!

5 kommentarer:

  1. Det øverste eller billedet med øjnene kan jeg bedst lide. Det øverste er ret fashion agtigt, det med øjnene er mega spændende! Selvom det måske kan være lidt "uhyggeligt" at vågne op til i soveværelset, hehe.. Men i en stor lys hall.. Det er spændende!

    Btw, du har en lille bule på næsen, som jeg faktisk selv har haft. Jeg har fået den fjernet. Men jeg synes virkelig at det er flot til dig!? Jeg HADEDE min! Du ser mega fashion ud med din! Håber ikke du har i sinde at få det fjernet :)

    SvarSlet
  2. Hej Ina! :-D
    TUSIND TAK SKAL DU HAVE! ..Hvor er det bare dejligt at vide, hvad du bedst kan lide.
    Mh, hvor er det SKØNT du nævner det! - for ja, jeg har nemlig en bule på næsen. Min næse blev brækket da jeg gik i 5. klasse. og lægen fortalte mig at jeg bare skulle lægge is på den, og så blev den så god som ny. Jeg har desværre haft bulen lige siden. Har været ret ked af den, og det har taget lang tid for mig at vende mig til den. Men eftersom jeg er rigtig glad for mit liv, har haft min skønne kæreste i 2 et halvt år og egentlig ingen gener har med min næse, har jeg også valgt at acceptere, at sådan ser jeg ud. Jeg tør desuden heller ikke at få den opereret. Jeg er bange for narkose. Da jeg fyldte 18 år, for næsten 2 år siden, havde jeg muligheden for - gratis - at få min næse lavet. Men pga. narkosen lod jeg være. Jeg har lært at leve med den, og den optræder faktisk meget i mine billeder - eftersom jeg har mange billeder i profil. Jeg synes ikke selv, den er så fantastisk. Men jeg har det fint med den :-) ..og mit liv er godt, på trods af min bule på næsen :-) Håber du får en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare skide stærkt at læse!! Det er sådan det skal være. En bule skulle næppe hive livskvalitet ud af én :O)

      Noget jeg arbejder meget med.. Ville nok også kunne have sparet de penge. Men hvor jeg var på daværende tidspunkt, var det bare hele min verden.

      Jeg kan godt forstå, at du har været ked af den, da du ikke er født med den :( Lidt ligesom at få et ar et synligt sted.. Øv. Har hørt om mange faktisk, der har fået en bule, efter at have brækket næsen.

      Men den gør altså virkelig noget godt! Jeg begynder faktisk at tænke på, om andre mon så min bule, som jeg ser din? Som noget der skaber personlighed?
      Jeg kan hvertfald rigtig godt lide dit look!

      Og hav en virkelig dejlig weekend!! I sommersolen forhåbentligt :o)

      Slet
    2. Jeg kan godt sætte mig ind i det, med at det var "hele din verden", for sådan var det også for mig på et tidspunkt. Men jeg ved ikke hvad der skete. Jeg tror jeg begyndte at tænke på at folk godt kunne lidt mig, på trods af min næse - hvilket også gjorde at jeg selv, så vidt muligt "accepterede" den.
      Hvis man er meget ked af sin bule på næsen, tror jeg at man automatisk udstråler en eller andet utilfredshed - hvorimod, hvis man acceptere den, så "bærer" man den måske også bedre? Hvad ved jeg. Men jeg er sikker på at din bule også er blevet set på, som noget smukt og unikt. Tusind tak for dine søde ord - hvor er det bare dejligt!
      Du må også have en fantastisk weekend. Solen skinner desværre ikke her endnu, men forhåbentlig den gør hos dig? :-)

      Slet
    3. Jeg tror - eller jeg ved - at du har helt ret! :o)

      Hvis man udstråler, at man har det godt med sig selv - så bliver man altså automatisk smuk!

      Tak og i lige måde. Solen er desværre heller ikke her. Øv. Den kommer forhåbentligt!!

      Slet

Skriv kommentar