20 maj 2012

Berlin
























Her har i et par billeder fra min tur til Berlin. Jeg elsker den by! :-)
Den ene dag fik vi 6 timer til shopping, hvilket var rigtig dejligt. Jeg har købt et par lækre ting. En af tingene var min nye imiterede blå læderjakke, som jeg viste jer, her.
I går var jeg til en fest med 13 andre piger, og vi havde en helt fantastisk aften. I dag har den altså stået på en smule væmmelige tømmermænd, men heldigvis har jeg tilbragt en masse lækre timer ude i solen. Sommeren kommer nærmere! God søndag aften til jer alle!

Here are some pictures from my trip to Berlin. I love the city. We got six whole hours for shopping - and i bought some lovely items. One of them, were my blue faux leather-jacket, which I showed you, here. Have a nice Sunday! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar