12 maj 2012

Fest-outfittet



Så er der under en time til at 6 dejlige piger kommer hjem til mig og fester. Det er længe siden jeg har holdt fest for pigerne, og eftersom Maria er hjemme igen - så synes jeg det var på tide at holde noget tøse-fest.  Jeg skal have ovenstående outfit på. Kjolen er gave nr. 2, fra Maria.
Er det ikke bare lækker?! :-) Jeg elsker at den har de sorte og hvide "trekanter" og at den kun har én strop. Til kjolen skal jeg have en sort statement-halskæde på, som jeg fik af min søster for et års tid siden. På mine fødder skal jeg have mine nyeste nye. Mine Jeffrey Campbell Foxy Spikes. Nu vil jeg til at gøre mig klar! :-) Jeg håber i får en lækker lørdag aften!

Tonight I'm throwing a party for my 6 lovely girlfriends. The outfit above, is what I'm going to wear. It's my statement-necklace, my Jeffrey Campbell Foxy Spikes and my new dress, I got from Maria. Present number two! I wish you a lovely Saturday evening ..(and night) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar