20 april 2012

Yesterday evening









Mh, min aften i går var helt fantastisk! Først blev jeg inviteret på en kinesisk restaurant i Sønderborg, kaldet "Mongolian Barbeque", af min kæreste. Efter at have nydt et par timer sammen på restauranten, og spist en masse buffet, godt krydret med chili og hvidløg (my favourite), gik turen videre til Alsion i Sønderborg, hvor vi skulle se Casper og Frank (Casper Christensen og Frank Hvam) "Nu som mennesker". Showet var helt fantastisk og netop som forventet - spækket med uendelige mængder sjov og spas. De gjorde det utrolig godt, og i selve showet blev ting fra privatlivet mixet, med hvordan vi har set de to karakterer i "Klovn". Et show der varmt kan anbefales til alle - jeg skal med sikkerhed have showet på dvd, når det udkommer! :-) ..Efter de to timer, showet varede, havde vi endnu ikke lyst til at tage hjem. Derfor tog vi ned på Brøggeriet i Sønderborg, et rigtig hyggeligt sted, hvor vi fik en kaffe og en chai the. 
Lidt over midnat var vi hjemme - og lå først i sengen klokken 01.00. Det var en fantastisk aften, men jeg var enormt træt, da jeg kom hjem i dag. Jeg fik mig lige et power-nap, og nu er jeg godt på toppen igen. Min kæreste kom hjem fra arbejde klokken 20.30, og vi har først lige spist aftensmad. Nu skal vi bare hygge resten af aftenen. Denne weekend er virkelig tiltrængt. Jeg synes det har været en hård uge - men nu er det weekend og jeg skal på skole hele næste uge, så det bliver lækkert! ..Nu er det bare om at få så meget ud af weekenden som overhovedet muligt. Jeg håber i alle får en god weekend og indtil videre en lækker fredag aften! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar