24 april 2012

A place for my shoes





Længe har jeg gået og manglet et sted til alle mine sko. Jeg har den seneste tid, købt utrolig mange sko, og jeg synes det er synd at de bor i hver deres skotøjsæske. Derfor vil jeg købe mig et sted, kun til dem. Jeg overvejer meget ovenstående reol-system. I valnødde-træ og sort metal. Jeg synes det er meget pænt, og så kan det hænges lidt op i højden, så det ikke behøver at tage den vilde gulv-plads. Den koster lidt over 900 kr., og jeg ved ikke om det er dyrt? ..Jeg har ikke rigtig købt sådan et slags møbel før, men jeg vil ikke tro at det er særlig dyrt. I hvert fald, synes jeg, det er synd at jeg ikke kan gå i hverdagen og beundre mine, efterhånden, mange sko. Du kan købe reol-systemet her.

I dag har jeg været i skole, som i ved. Efter skole cyklede jeg 30 km. i verdens midste motionsrum, som skolen tilfældigvis besidder. Derefter var jeg i bad og ovre at spise med de andre elever og nu står aftenen vidst på film og hygge. Jeg er forresten kommet til at gøre mig et "lidt" dyrt køb, i søndags. Men jeg kunne slet ikke lade være! ..Det får i højst sandsynlig at se i slutningen af ugen :-) JEG GLÆDER MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar