11 april 2012

Boksning


Jeg var til boksning i en time i fitness world i dag ..Gud, hvor er jeg bare SMADRET! Opvarmningen var det ONDESTE jeg nogensinde har været med til - puhaa. Men jeg gennemførte, og så nåede vi til det sjove! Selve boksningen! ..Mh, hvor jeg elsker det! - Godtnok tænkte jeg efter opvarmningen, at nu gad jeg IKKE komme næste gang - fordi det simpelthen var for hårdt for mig. Men, men, men... Så kom jeg jo i gang med at bokse. Vi fik boksehandsker på, og vi skulle så stå og bokse til os selv i spejlet. Det var rigtig lækkert og jeg lærte hvordan man skal stå og slå. Så boksede vi på sandsække i en halv time hvor vi gik amok med slag. Jeg er overrasket over, hvor enormt befriende det er, at slå alt hvad man kan, til en sandsæk. Det er som om at stress og andre aggressioner man måtte have, forlader kroppen, slag for slag. Det er faktisk mediterende, på en meget "aktiv" måde. MEN ..så skulle vi da lige pines igen, efter den halve time med sandsækkene. Det var MEGA hårdt og jeg er SÅ træt nu.. Kunne næsten ikke løfte mine arme for at vaske mit hår for lidt siden, fordi jeg er så smadret i armene - haha.. Bliver spændende i morgen tidlig, om jeg overhovedet kan rejse mig fra sengen. Men jeg smutter i hvert fald ind og ligger nu. GODNAT! :-) ..Ps. Sådan ser ens hænder ud, efter at have hygget i et par boksehandsker:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar