18 april 2012

My new "little" thing








I den store kasse, gemte der sig en Gine. Er hun ikke smuk? :-)
I gætter ALDRIG, hvor jeg fandt hende. Jeg fandt hende nemlig i NETTO. Jeg så hende faktisk allerede i går, men eftersom jeg skulle handle en masse andre ting ind i går, og var på cykel - kunne jeg ikke lige forestille mig at jeg ville kunne få den store kasse med hjem. Der var kun én Gine i butikken i går, så jeg håbede inderligt at den ville være der endnu, da jeg kom i NETTO i dag, med min cykel. Til min store glæde stod hun der endnu - så jeg skyndte mig at snuppe hende. De vildeste af det hele, synes jeg, er at hun kun kostede 250 kr. MEGA BILLIGT! ..Hun er flot beklædt i satin og fod og top er i træ. Den højeste indstilling er 168 cm. hvilket er meget fint. Målene passer (næsten) mine egne mål, så det kunne være man skulle i gang med at sy?! :-D ..Jeg er i hvert fald rigtig glad for hende, og hun pynter så fint i soveværelset, hvor billederne også er taget. Men skynd jer ud i diverse NETTO-butikker, hvis i også er interesserede i en billig Gine. Der er begrænset parti, men måske i er lige så heldige som jeg var :-D

5 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk!

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare smuk!
    Og så findes den i netto, måske man skal et smut forbi!

    Stine
    www.bigfashionideas.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Stine - jeg kan heller ikke stå for den.
      Det synes jeg næsten du skulle gøre! ..Det er virkelig god kvalitet for de få penge :-)

      Slet
  3. Hvor er hun smuk!
    Virkelig et kup at finde sådan en i netto :-)
    Jeg synes bestemt du skulle på i gang med at sy, specielt når ginen næsten passer dine mål ;-)
    Tjek mit nyeste indlæg, der kan du se et at mine sy-projekter :-)

    http://lindabarka.blogspot.com/2012/04/sa-blev-jeg-endelig-frdig-med-mit.html

    SvarSlet

Skriv kommentar