15 april 2012

Min nye hånd












Ja, jeg har nemlig købt en hånd! :-) Da jeg var inde i Kolding by, i påskeferien, var jeg inde i en designbutik, kaldet Lisa Buhl. Da jeg så træ-hånden fra mærket HAY, tænkte jeg straks at den ville være helt perfekt, til at have et par ringe på, og i det hele taget pynte fint på min kommode. Derudover er den også rigtig fin at tegne efter, hvilket højst sandsynlig også er formålet med den, ud over selvfølgelig at pynte i hjemmet. Den kostede mig 149 kr., så det synes jeg bestemt var billigt. Man kunne også købe en fod, af samme mærke, som i kan se nedenfor.


Jeg købte ikke foden, for jeg synes egentlig ikke den er så køn og jeg ville ikke lige vide hvad jeg skulle bruge den til. Men hånden er jeg glad for, og den fås i 3 forskellige størrelser, small, medium og large. Min hånd (træ-hånden) er medium, og passer perfekt til den størrelse ringe jeg går rundt med. Iøvrigt er ringene på hånden, nogle af mine absolut YNDLINGS-RINGE. Jeg har haft en fantastisk weekend - I går havde jeg tøse-hygge med en veninde, og i dag har jeg bare været en tur forbi fitness world og derefter ryddet op, efter pizzalavning i går, hvor jeg ved pyntningen af pizzaerne kom til at svinde (lidt) for meget. Lige om lidt - eller rettere sagt, klokken 20.45 skal jeg se "Kandidaten", med blandt andre Nikolaj Lie Kaas, på tv2-film, sammen med min kæreste. Rigtig søndags-hygge! :-) Min kæreste har arbejdet både i går og i dag, så det er dejligt at vi lige har en smule tid sammen nu. Forresten skal jeg være en uge på arbejdet endnu, og så er det allerede SKOLE-TID igen! :-) ..Denne gang i "Skriftlig kommunikation". Jeg elsker at skrive, så jeg glæder mig vildt til dén uge.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin hånd, har faktisk selv overvejet at købe den netop til at have mine ringe på. ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Nicoline! :-)
    Den er nemlig superfin til ringe. Jeg er ikke sikker på at en størrelse large kan have ens ringe, men medium og small kan i hvert fald sagtens have ens ringe på sig.

    SvarSlet

Skriv kommentar