14 april 2012

New in, fra Isabellas showroom





Jeg var forbi Isabella Thordsens showroom i dag. Ovenstående billeder viser, hvor hyggelig en stemning og hvor lækker en indretning Isabella har formået at skabe. Det er bare rart at være der! :-)






Jeg købte da lige denne skønne thai-silke top. Den er så fin, eftersom den skifter farve, alt efter hvilket lys man ser den i. På en måde ser den orange ud og på en anden måde ser den blå ud. Jeg måtte give 199 kr. for den :-) ..Jeg vil varmt anbefale jer at tage til Isabellas showroom og tage et kig på alle de skønne varer hun har. Der er både sko, tasker, smykker og alverdens tøj! Jeg hørte lidt om, at hendes showroom har åbent igen den 27. april, når der er By Night i Sønderborg. Til den tid vil der være flere nye varer, så det bliver spændende at kommer derop igen. 

______________________________________________________________

Min aften



Jeg har netop købt varerne på det ovenstående billede ind. I aften kommer min søde veninde, Linda, nemlig forbi til tøse-aften. Vi skal lave 5 forskellige slags pizza, så det bliver bare rigtig lækkert!


I dag er det præcis 100 år siden, at skibet Titanic sejlede ind i et isbjerg og sank. I den anledning sender tv2, filmen klokken 20.00 i aften. Så det er ikke kun pizza-aften, min veninde og jeg skal have ..Men også Titanic aften, for vi skal selvfølgelig se filmen! <3 Ih, hvor har jeg bare tudet meget til den! :-) Så det må lige blive til en gang mere i aften, sammen med Linda. Til alle jer der endnu ikke har set filmen, så er det en klassiker! Den bør ses af alle. Men nu må jeg hellere komme i gang med at lave en stor og lækker portion pizza-dej. Linda kommer om ikke så længe, så jeg skal lige have nogle ting klar. Jeg håber i alle får en fantastisk lørdag aften! Jeg vil i hvert fald tøse-hygge og spise pizza til jeg revner! :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er toppen fin! Og din aften ser ud til at have været rigtig hyggelig :-)

    Kram

    Najaolesen.blogspot.com - Kig forbi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Naja :-) ..Jeg kigger forbi med det samme

      Slet
  2. Seriøst! Jeg er helt væk i den silketop!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg synes også den er super smuk :-D

      Slet

Skriv kommentar