23 april 2012

Plastic-love









Mine fine plastic-æsker linger til forveksling produkterne fra design-mærket Nomess. Forskellen er, at jeg har købt mine plastic-æsker i Søstrene Grene, til sammenlagt omkring 50-60 kr.

Hvis jeg skulle have købt de samme, fra Nomess, som f.eks. nedenstående:


..skulle jeg give 109 kr. pr. stk.
Jeg synes bestemt det er med fordele at jeg har købt plastic-æskerne i Søstrene Grene, og jeg fortryder endda at jeg ikke fik købt mig nogle flere. Men mon ikke jeg kan nå det endnu?

Plastic-æskerne er så rydelige og fine, og giver et fint overblik over de smykker man har. I stedet for, at de f.eks. lå i en anden ikke-transparent æske.
Så fik I også nogle af mine absolutte yndlings-smykker at se :-) ..Nu vil jeg gøre mig klar og pakke færdig - for jeg skal afsted på skole kl. 12.30. Så dejligt at jeg har kunne sove længe på sådan en skøn og solrig mandag! :-) Jeg klager ikke! Rigtig god mandag til alle jer skønne læsere!

2 kommentarer:

Skriv kommentar