12 april 2012

NEW IN




Ih altså - det er lystige tider! ..Igen i dag, kom der en dejlig pakke til mig :-D
Denne gang blev det til "a harness", som på dansk er "en sele". Den er så smuk og anderledes synes jeg, og så er den i det dejligste læder. Den kostede 556 kr., som måske er en smule dyrt - men jeg måtte bare eje den. Blusen, med cut out shoulders er forresten også ny. Den købte jeg i Gina Tricot i Kolding storcenter til minus 50 %, så jeg kom kun af med 65 kr. Lækkert! Jeg skal nok vise jer den lidt bedre, på et senere tidspunkt. Jeg synes at selen giver ens outfit et lækkert men råt look, og jeg er sikker på at den også kan pifte enhver kjole op. "Klovn" kører på dvd'en, og nu vil jeg til at følge lidt med, i stedet for bare at lytte til det ;-) Jeg elsker simpelthen Klovn. Ligesom Frank, er det ikke tilladt at tænke når man ser den serie - der er simpelthen intet at tænke over! Love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar