18 april 2012

Mit kreative hjørne..



Ovenstående afrikanske træ-maske/talisman har gennem hele mit liv hængt i mit barndomshjem. Efter min mor flyttede i januar, fik jeg lov at få to masker, hvoraf den ene er ovenstående. Den er ikke så moderne, i sig selv. Så i går, da jeg havde Frederikke-dag som jeg fortalte jer om, tænkte jeg at den skulle "moderniseres". Se resultatet nedenfor:





Jeps, helt skrigende neon-orange endte den med at blive! Jeg er vild med den, den stråler stuen op! ..Man får nærmest ondt i øjnene af at kigge på den, men det har en fed effekt. Nå ja, så fik i et dagens-outfit billede i denne omgang også. Den grå frynse-bluse jeg har på købte jeg i Gina Tricot, i påskeferien. Derudover har jeg et par VERY by Vero Moda læder-shorts på.

_____________________________________________________

N E W  I N
_____________________________________________________


YEEES ..Jeg købte mig nemlig "en lille ting" i dag, da jeg kom hjem fra arbejde.

Sig hej til Molly! (Min søde siameser-kat).

..Om lidt skal jeg til Boksning, og så viser jeg jer senere, hvad der gemmer sig i den store kasse! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv kommentar